Zwroty i zwroty pieniędzy

Podziel się informacjami o swojej marce z klientami. Opisz produkt, opublikuj ogłoszenie lub powitaj klientów w swoim sklepie.

30 dni na zwrot

Masz 30 dni od daty dostawy na zwrot zamówienia – nie musisz wyjaśniać, dlaczego. Upewnij się tylko, że produkt:

  • nie używany,
  • w oryginalnym stanie,
  • z nienaruszonymi metkami i opakowaniem.

Będziesz także potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.

Jak rozpocząć zwrot

  • Przejdź do swojego konta i otwórz zamówienie, które chcesz zwrócić.
  • Wypełnij formularz zwrotu powiązany z tym zamówieniem.
  • Po zaakceptowaniu zwrotu otrzymasz etykietę wysyłkową i instrukcje.

Jeśli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne lub wystąpiły problemy, skontaktuj się z nami pod adresem contact@rebelhorn.com.

Uszkodzony lub niewłaściwy przedmiot?

Sprawdź swój sprzęt po otrzymaniu. Jeśli coś jest nie tak – uszkodzone, wadliwe lub niezgodne z zamówieniem – daj nam znać natychmiast . Naprawimy to.

Czego nie można zwrócić

Nie przyjmujemy zwrotów:

  • karty podarunkowe
  • używane przedmioty
  • produkty dostosowane lub spersonalizowane

Jeśli nie masz pewności, czy Twój przedmiot kwalifikuje się do tej oferty, po prostu zapytaj.

Giełdy

Potrzebujesz innego rozmiaru lub modelu? Złóż nowe zamówienie i zwróć ten, który masz. Tak będzie szybciej.

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu potwierdzimy, czy został on zatwierdzony.

Jeśli tak, zwrócimy Ci pieniądze na oryginalną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych .

Banki i dostawcy kart mogą potrzebować więcej czasu na przetworzenie zwrotu.

Jeżeli od zatwierdzenia minęło więcej niż 15 dni roboczych , a Ty nadal nie otrzymałeś(-aś) swojego zgłoszenia, skontaktuj się z nami pod adresem contact@rebelhorn.com.