Warunki programu ochrony 5-letniej

§ 1

1.

Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem 5-letniego programu ochrony”) określa warunki i zasady korzystania z usługi „5-letni program ochrony” (zwanej dalej „Programem”).

§ 2

1.

Wszystkie terminy pisane wielką literą w Regulaminie 5-letniego programu ochronnego mają znaczenie nadane im w Regulaminie, chyba że w Regulaminie 5-letniego programu ochronnego wskazano inaczej.

§ 3

1.

Uczestnikiem Programu może być konsument, który uzyskał status Uczestnika Programu zgodnie z Regulaminem Programu Ochrony 5-letniej, z zastrzeżeniem § 5 ust. 4 Regulaminu Programu Ochrony 5-letniej (dalej „Uczestnik Programu”).

2.

Celem Programu jest zapewnienie Uczestnikowi Programu 5-letniej ochrony (dalej „Ochrona”) na produkty marki Rebelhorn (dalej „Produkt Objęty Ochroną”) zakupione w Sklepie Internetowym lub jednym ze sklepów partnerskich (dalej „Sklep”) na warunkach określonych w Regulaminie 5-letniego Programu Ochrony. W ramach Ochrony, w przypadku wystąpienia wady fizycznej w danym Produkcie Objętym Programem z winy producenta Produktu Objętego Programem (dalej „Wada”) w okresie Ochrony i jednocześnie braku ochrony i praw ochronnych po stronie Uczestnika Programu z powodu ich wygaśnięcia w stosunku do tego produktu, Uczestnik Programu może uzyskać prawa opisane w § 5 Regulaminu Programu 5 Lat Ochrony, na zasadach tam wskazanych.

3.

Pięcioletni okres ochrony rozpoczyna się od daty zakupu Produktu Objętego Gwarancją. Dodatkowo, w okresie gwarancji standardowej obowiązują warunki gwarancji standardowej. Po upływie gwarancji standardowej obowiązują zasady 5-letniego Programu Ochrony, który obowiązuje przez 5 lat od daty zakupu.

4.

Uczestnik Programu może brać udział w Programie wyłącznie osobiście, a jego udział oraz uzyskane w ramach Programu korzyści i uprawnienia nie podlegają przeniesieniu na osoby trzecie.

5.

Uczestnik Programu może zarejestrować konkretny Produkt Objęty Programem tylko raz.

6.

Ochrona obejmuje wyłącznie wady fizyczne powstałe z winy producenta Produktu Objętego Gwarancją, z wyłączeniem wad, do których powstania przyczyniło się w jakikolwiek sposób użytkowanie Produktu Objętego Gwarancją niezgodnie z jego przeznaczeniem (zwane dalej „Wadami”).

7.

Ochrona nie obejmuje wad Produktu Objętego Gwarancją innych niż Wady, w szczególności, ale nie wyłącznie:

uszkodzenia mechaniczne Produktu Objętego Ochroną

naturalne zużycie Produktu Objętego Gwarancją

Produkty objęte gwarancją, które posiadają wady oczywiste, widoczne w chwili dostarczenia Produktu objętego gwarancją Kupującemu

uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej konserwacji Produktu Objętego Gwarancją

wygoda Produktu Objętego Ochroną, tj. nieodpowiednie dopasowanie do kształtu ciała lub preferencji

membrany jako materiał, który z czasem traci swoje właściwości.

§ 4

1.

Aby zostać Uczestnikiem Programu należy:

zarejestrować Produkt w ciągu 30 dni od zakupu odpowiedniego Produktu Objętego Gwarancją (zwanego dalej „Rejestracją Produktu”),

zgłosić wadę w ciągu 14 dni od daty jej wystąpienia.

2.

Rejestracja Produktu dokonywana jest przez Uczestnika Programu w następującej kolejności: wybór rodzaju Produktu objętego Programem, którego dotyczy

wskazujący datę zakupu Produktu Objętego Gwarancją,

podać numer dowodu zakupu Produktu objętego gwarancją, miejsce zakupu Produktu objętego gwarancją oraz cenę brutto zakupionego Produktu objętego gwarancją,

podanie wymaganych informacji (imię i nazwisko/nazwa firmy oraz adres e-mail),

potwierdzenie rejestracji Produktu.

3.

Podczas rejestracji Produktu Sprzedawca umożliwi Uczestnikowi Programu zapoznanie się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności. Brak oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji treści ww. dokumentów uniemożliwia dokończenie rejestracji Produktu.

4.

W ciągu 3 dni od daty rejestracji produktu Uczestnik Programu otrzyma potwierdzenie rejestracji, co jest równoznaczne z uzyskaniem statusu Uczestnika Programu, lub informację o jej odrzuceniu, drogą mailową na adres podany przez Uczestnika Programu. Rejestracja może zostać odrzucona wyłącznie z przyczyn obiektywnych, takich jak nieprawidłowe wypełnienie formularza lub niespełnienie warunków uczestnictwa w Programie określonych w Regulaminie Programu 5-letniej Gwarancji (w szczególności przekroczenie 14-dniowego terminu rejestracji produktu).

5.

W przypadku wystąpienia wady zarejestrowanego Produktu objętego Programem, Uczestnik Programu zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, powiadomić Sprzedawcę o wadzie drogą mailową na adres: support@rebelhorn.com (dalej „Zgłoszenie wady”). Do Zgłoszenia Reklamacyjnego Uczestnik Programu powinien dołączyć (w postaci skanu lub zdjęcia w powszechnie używanym formacie umożliwiającym odczytanie i zapisanie treści w toku zwykłych czynności) co najmniej następujące dokumenty:

Dowód zakupu Produktu Objętego Gwarancją

Zdjęcie(a) wadliwego Produktu objętego gwarancją, bez wizerunku osoby lub innych dowodów wady Produktu objętego gwarancją, zawierające jedynie informacje umożliwiające identyfikację Produktu objętego gwarancją i wskazujące na charakter wady oraz przyczyny jej wystąpienia, ale niezawierające danych, które mogłyby być uznane za dane osobowe, w szczególności dane osobowe określonej kategorii.

6.

Niezwłocznie po złożeniu reklamacji Uczestnik Programu otrzyma potwierdzenie jej złożenia drogą mailową na adres e-mail podany przez Uczestnika Programu. Następnie, w terminie 30 kolejnych dni, Uczestnik Programu otrzyma drogą mailową na adres e-mail podany przez Uczestnika Programu informację o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu Reklamacji. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w powyższym terminie, uznaje się, że została ona rozpatrzona pozytywnie. Decyzja Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest ostateczna.

7.

W okresie rozpatrywania reklamacji Sprzedawca może zażądać od Uczestnika Programu przesłania zgłoszonego w ramach Programu Produktu na adres siedziby Sprzedawcy w terminie 7 dni od otrzymania stosownej informacji, w celu zbadania, czy występuje wada, jeżeli nie można tego ocenić na podstawie dowodów przedstawionych przez Uczestnika Programu. W takim przypadku termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty doręczenia Sprzedawcy Produktu Objętego Gwarancją. Koszty wysyłki i odesłania Produktu Objętego Gwarancją pokrywa Sprzedawca w przypadku uwzględnienia Reklamacji, a w przypadku odrzucenia Reklamacji – Uczestnik Programu. Jeżeli Uczestnik nie odeśle Produktu Objętego Gwarancją Sprzedawcy w powyższym terminie, reklamacja zostanie odrzucona.

8.

Odrzucenie Formularza Reklamacyjnego musi być należycie uzasadnione i oparte na obiektywnej przyczynie, w szczególności niespełnieniu któregoś z warunków określonych w Regulaminie 5-letniego Programu Ochronnego, w szczególności nieudowodnieniu wystąpienia wady.

9.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, Produkt objęty Programem zostanie naprawiony przez Sprzedawcę w zakresie wady objętej zgłoszeniem reklamacyjnym. W tym celu Uczestnik Programu powinien niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o negatywnym lub pozytywnym rozpatrzeniu Zgłoszenia Reklamacyjnego lub od dnia upływu 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 6 powyżej, przesłać zgłoszony Produkt Objęty Gwarancją na własny koszt na adres siedziby Sprzedawcy. Sprzedawca zwróci Produkt Objęty Gwarancją na koszt Uczestnika Programu na adres, z którego został wysłany (chyba że Uczestnik Programu podał inny adres przy składaniu reklamacji) w następujących przypadkach:

jeżeli badanie Produktu Objętego nadesłanego przez Uczestnika Programu wykaże

a)

że nie ma żadnej wady; lub

B)

że wada uległa pogorszeniu w okresie pomiędzy złożeniem reklamacji a dostarczeniem Produktu Objętego Gwarancją Sprzedawcy na skutek czynników innych niż wada produkcyjna Produktu Objętego Gwarancją.

Wada zostanie usunięta zgodnie z postanowieniami punktu 9 powyżej w ciągu 30 dni od daty dostarczenia Produktu Objętego Gwarancją Sprzedawcy, jednakże Sprzedawca może przedłużyć powyższy termin o kolejne 30 dni, w takim przypadku Sprzedawca powiadomi Uczestnika Programu pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Uczestnika Programu.

W przypadku, gdy Sprzedawca stwierdzi, że naprawa Produktu Objętego Gwarancją nie jest wskazana, Sprzedawca zaoferuje Uczestnikowi Programu – pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Uczestnika Programu, w terminie określonym w ust. 9 powyżej – rabat nieprzekraczający 50% ceny brutto na jeden nowy produkt odpowiadający w naturze zgłoszonemu Produktowi Objętemu Gwarancją, wybrany przez Uczestnika Programu z listy produktów przesłanej wraz z taką ofertą. Uczestnik Programu prześle Sprzedawcy informację o wyborze konkretnego produktu z listy w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania oferty rabatowej pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ust. 5 powyżej. W przypadku opisanym w niniejszym ust. 11, własność Wadliwego Produktu objętego Programem przechodzi na Sprzedawcę. Naprawiony Produkt Objęty Ochroną lub produkt zakupiony przez Uczestnika Programu zgodnie z § 10 jest odsyłany przez Sprzedawcę, na koszt Sprzedawcy, do Uczestnika Programu na adres, z którego został wysłany do naprawy, chyba że Uczestnik Programu wskazał inny adres w Zgłoszeniu Reklamacyjnym. Naprawiony Produkt, jak również produkt zakupiony zgodnie z § 10, nie podlegają ponownemu zgłoszeniu do Programu.

10.

Uczestnikowi Programu nie przysługują żadne inne świadczenia od Sprzedawcy w związku z wystąpieniem Wady, poza tymi określonymi w ust. 9 i 11 powyżej. W szczególności Uczestnik Programu nie może żądać zwrotu całości lub części ceny zgłoszonego Produktu Objętego Gwarancją, odstąpić od umowy, na podstawie której nabył Produkt Objęty Gwarancją, ani żądać wymiany Produktu Objętego Gwarancją na nowy.

11.

Produkt objęty gwarancją, który został naprawiony w ramach Ochrony, nie podlega Ochronie.

§ 5

1.

Regulamin 5-letniego Programu Ochrony jest dostępny bezpłatnie na stronie internetowej rebelhorn.com w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.

2.

W przypadku zmiany Warunków, w tym Warunków Programu Ochrony 5-letniej, do Produktów objętych gwarancją zarejestrowanych przed datą wejścia w życie odpowiedniej zmiany Warunków, zastosowanie mają Warunki w poprzedniej wersji.

3.

Do Produktów zarejestrowanych przed wejściem w życie tych Warunków stosuje się Warunki Programu Ochrony 5-letniej obowiązujące w dniu rejestracji danego Produktu.